Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/24970
Title: Оцінка конкурентних переваг підприємства
Authors: Пічугіна, Т.С.
Гейченко, І.А.
Keywords: оцінка;конкуренція;підприємство;rating;competition;enterprise;оценка;конкуренция;предприятие
Issue Date: 2009
Publisher: Харківський державний університет харчування та торгівлі
Citation: Пічугіна Т.С., Гейченко І.А. Оцінка конкурентних переваг підприємства. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2009. Вип. 1(9), Ч.2. С. 161-167.
Abstract: Розглядається сутність конкурентоспроможності товару. асортименту; науковим шляхом досліджується потенціали конкуруючих підприємств «МКС» та «Спецвузавтоматики» на основі «Профілю діяльності» та «Профілю полярностей», що дозволить встановити кількісні зв 'язки між окремими елементами підприємства і своєчасно обгрунтувати управлінські рішення щодо підвищення ефективності функціонування підприємства.
The essence of product competitiveness is considered. assortment; the potentials of the competing enterprises "MKS" and "Spetsvuzavtomatika" are scientifically investigated on the basis of the "Profile of activity" and "Profile of polarities", which will allow establishing quantitative relationships between individual elements of the enterprise and justifying management decisions on improving the efficiency of the enterprise's functioning in a timely manner.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/24970
Appears in Collections:Випуск 1 (9) Ч2

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
esprstp_2009_1(2)__25.pdf849.36 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.