Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/24932
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorАлєщенко, Л. О.-
dc.date.accessioned2023-03-02T12:02:58Z-
dc.date.available2023-03-02T12:02:58Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationАлєщенко Л. О. Стратегічні напрями формування конкурентних переваг суб'єктів туристичного бізнесу. Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції "Сучасний маркетинг: стратегічне управління та інноваційний розвиток": до 90-річчя заснування ХНТУСГ, 30 квітня 2020 р. Харків: ХНТУСГ, 2020. С. 47-50.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/24932-
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарків: ХНТУСГuk_UA
dc.titleСтратегічні напрями формування конкурентних переваг суб'єктів туристичного бізнесуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції "Сучасний маркетинг: стратегічне управління та інноваційний розвиток": до 90-річчя заснування ХНТУСГ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Suchasnyi marketynh stratehichne upravlinnia ta innovatsiinyi rozvytok 30.04.2020-16.pdf186.01 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.