Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/24930
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorАдамчик, О. О.-
dc.date.accessioned2023-03-02T12:00:30Z-
dc.date.available2023-03-02T12:00:30Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationАдамчик О. О. Маркетингові чинники інноваційного розвитку туристичних підприємств. Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції "Сучасний маркетинг: стратегічне управління та інноваційний розвиток": до 90-річчя заснування ХНТУСГ, 30 квітня 2020 р. Харків: ХНТУСГ, 2020. С. 44-46.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/24930-
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарків: ХНТУСГuk_UA
dc.titleМаркетингові чинники інноваційного розвитку туристичних підприємствuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції "Сучасний маркетинг: стратегічне управління та інноваційний розвиток": до 90-річчя заснування ХНТУСГ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Suchasnyi marketynh stratehichne upravlinnia ta innovatsiinyi rozvytok 30.04.2020-15.pdf139.87 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.