Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/24866
Назва: Автоматизация маркетинговых процесов предприятия
Автори: Пинчук, В. С.
Науковий керівник : Сырокваш, Н. А.
Дата публікації: 2018
Видавництво: Харків: ХНТУСГ
Бібліографічний опис: Пинчук В. С. Автоматизация маркетинговых процесов предприятия. Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції "Управління розвитком соціально-економічних систем": присвяченої 70-річчю кафедри організації виробництва, бізнесу та менеджменту, 8-9 листопада 2018 р.; науч. рук. Сырокваш Н. А. Харків: ХНТУСГ, 2018. С. 290-292.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/24866
Розташовується у зібраннях:Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції "Управління розвитком соціально-економічних систем": присвяченої 70-річчю кафедри організації виробництва, бізнесу та менеджменту

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Upravlinnia rozvytkom sotsialno-ekonomichnykh system_2018_103.pdf271.62 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.