Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/24848
Название: Напрями вдосконалення збутової діяльності підприємств на засадах маркетингу
Авторы: Жмак, О. М.
Научный руководитель: Власенко, Т. А.
Дата публикации: 2018
Издательство: Харків: ХНТУСГ
Библиографическое описание: Жмак О. М. Напрями вдосконалення збутової діяльності підприємств на засадах маркетингу. Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції "Управління розвитком соціально-економічних систем": присвяченої 70-річчю кафедри організації виробництва, бізнесу та менеджменту, 8-9 листопада 2018 р.; наук. кер. Власенко Т. А. Харків: ХНТУСГ, 2018. С. 277-279.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/24848
Располагается в коллекциях:Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції "Управління розвитком соціально-економічних систем", присвяченої 70-річчю кафедри організації виробництва, бізнесу та менеджменту

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Upravlinnia rozvytkom sotsialno-ekonomichnykh system_2018_98.pdf209.76 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.