Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/24817
Title: Оптимизация портфеля брендов на базе модели их эмоционального восприятия
Authors: Карпенко, Е. М.
Ещик, Д. А.
Каренко, В. М.
Issue Date: 2018
Publisher: Харків: ХНТУСГ
Citation: Карпенко Е. М., Ещик Д. А., Карпенко В. М. Оптимизация портфеля брендов на базе модели их эмоционального восприятия. Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції "Управління розвитком соціально-економічних систем": присвяченої 70-річчю кафедри організації виробництва, бізнесу та менеджменту, 8-9 листопада 2018 р. Харків: ХНТУСГ, 2018. С. 247-250.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/24817
Appears in Collections:Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції "Управління розвитком соціально-економічних систем": присвяченої 70-річчю кафедри організації виробництва, бізнесу та менеджменту

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Upravlinnia rozvytkom sotsialno-ekonomichnykh system_2018_87.pdf229.71 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.