Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/24817
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКарпенко, Е. М.-
dc.contributor.authorЕщик, Д. А.-
dc.contributor.authorКаренко, В. М.-
dc.date.accessioned2023-03-02T08:49:45Z-
dc.date.available2023-03-02T08:49:45Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationКарпенко Е. М., Ещик Д. А., Карпенко В. М. Оптимизация портфеля брендов на базе модели их эмоционального восприятия. Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції "Управління розвитком соціально-економічних систем": присвяченої 70-річчю кафедри організації виробництва, бізнесу та менеджменту, 8-9 листопада 2018 р. Харків: ХНТУСГ, 2018. С. 247-250.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/24817-
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherХарків: ХНТУСГuk_UA
dc.titleОптимизация портфеля брендов на базе модели их эмоционального восприятияuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції "Управління розвитком соціально-економічних систем": присвяченої 70-річчю кафедри організації виробництва, бізнесу та менеджменту

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Upravlinnia rozvytkom sotsialno-ekonomichnykh system_2018_87.pdf229.71 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.