Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/24571
Назва: Промисловий маркетинг
Автори: Олініченко, Катерина Сергіївна
Красноусов, Андрій Володимирович
Чміль, Ганна Леонідівна
Ключові слова: промисловий маркетинг;промислові товари;маркетингові дослідження;цінова політика
Дата публікації: 2016
Видавництво: Харків: ХДУХТ
Бібліографічний опис: Промисловий маркетинг: практикум для студ. ден. форми навч. напр 6.030507 "Маркетинг"; уклад.: К. С. Олініченко, А. В. Красноусов, Г. Л. Чміль; Харківський держ. ун-т харчування та торгівлі. Харків: ХДУХТ, 2016. 60 с.
Короткий огляд (реферат): Краткий осмотр (реферат): Мета практикуму – надати навики практичного здійснення деяких видів маркетингової діяльності: аналізу і інтерпретації результатів маркетингових досліджень, сегментації ринкового простору, позиціювання продукції, формування найефективнішої політики просування товару. Рішення цих питань дозволить фірмі найбільш вигідно розподілити ресурси, що є у неї, і тим самим збільшити прибуток від реалізації свого товару. У практикумі пропонується використання комплексного аналізу усіх складових систем маркетингу на підставі головних методологічних та організаційно-економічних принципів та концепцій маркетингової діяльності промислового підприємства. Особлива увага приділяється комплексу питань щодо визначення оцінки кон’юнктури ринку промислової продукції, формуванню та дослідженню попиту, розглянуто критерії та принципи сегментації та позиціювання промислових товарів, цінової, комунікаційної, збутової політик.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/24571
Розташовується у зібраннях:Практикуми

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
P_Promyslov_marketynh_16.pdf745.61 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.