Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/24571
Title: Промисловий маркетинг
Authors: Олініченко, Катерина Сергіївна
Красноусов, Андрій Володимирович
Чміль, Ганна Леонідівна
Keywords: промисловий маркетинг;промислові товари;маркетингові дослідження;цінова політика
Issue Date: 2016
Publisher: Харків: ХДУХТ
Citation: Промисловий маркетинг: практикум для студ. ден. форми навч. напр 6.030507 "Маркетинг"; уклад.: К. С. Олініченко, А. В. Красноусов, Г. Л. Чміль; Харківський держ. ун-т харчування та торгівлі. Харків: ХДУХТ, 2016. 60 с.
Abstract: Краткий осмотр (реферат): Мета практикуму – надати навики практичного здійснення деяких видів маркетингової діяльності: аналізу і інтерпретації результатів маркетингових досліджень, сегментації ринкового простору, позиціювання продукції, формування найефективнішої політики просування товару. Рішення цих питань дозволить фірмі найбільш вигідно розподілити ресурси, що є у неї, і тим самим збільшити прибуток від реалізації свого товару. У практикумі пропонується використання комплексного аналізу усіх складових систем маркетингу на підставі головних методологічних та організаційно-економічних принципів та концепцій маркетингової діяльності промислового підприємства. Особлива увага приділяється комплексу питань щодо визначення оцінки кон’юнктури ринку промислової продукції, формуванню та дослідженню попиту, розглянуто критерії та принципи сегментації та позиціювання промислових товарів, цінової, комунікаційної, збутової політик.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/24571
Appears in Collections:Практикуми

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
P_Promyslov_marketynh_16.pdf745.61 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.