Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/243
Назва: Forming metrics of indicators for the assessment of social marceting system of enterprises on the international marcet
Формування метрики показників оцінки системи соціального маркетингу підприємств на міжнародному ринку
Автори: Androsova, Tatyana
Kot, Olena
Kozub, Victoria
Chernуshova, Larisa
Ключові слова: system;social marketing;international market;metrics of indicators;effect;система;соціальний маркетинг;міжнародний ринок;метрика показників;ефект;система;социальный маркетинг;международный рынок;метрика показателей;эффект
Дата публікації: 2019
Видавництво: Харківський державний університет харчування та торгівлі
Бібліографічний опис: Androsova T., Коt О., Kozub V., Chernyshova L. Forming metrics of indicators for the assessment of social marceting system of enterprises on the international marcet. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2019. Вип. 1(29). С. 134-147.
Короткий огляд (реферат): The key directions created in theoretical and empirical researches of marketing effectiveness are systematized. The essence, functions, tasks and order of forming metrics of indicators for the assessment of social marketing system at the enterprises are given. The main directions of evaluating efficiency of the enterprises activity connected with the assessment of the efficiency of marketing activity at the enterprises are characterized and their shortcomings are defined. The expediency of the formulation of the indicator estimating efficiency of socialization taking into account marketing concepts, which influence the enterprise as a subject is proved. The metrics of indicators for the assessment of a social marketing system at the enterprises in the international market is created and characterized.
Систематизовано ключові напрями, що сформувалися в теоретичних і емпіричних дослідженнях маркетингової результативності. Виділено проблеми розробки показників оцінки та діагностики системи соціального маркетингу, що пов’язані з розробкою показників оцінки ефективності бізнесу. З’ясовано завдання, які вирішує побудова системи показників оцінки соціального маркетингу підприємств на міжнародному ринку. Охарактеризовано етапи аналізу маркетингових витрат при виході на міжнародний ринок. Наведено сутність, функції, основні завдання та порядок формування метрики показників оцінки системи соціального маркетингу підприємств. Визначено сукупність припущень про характер досліджуваних взаємодій у маркетинговій системі. Як базові метрики системи маркетингу обрано маркетингові витрати. Визначено перелік витрат (видатків) на маркетингову діяльність, що формують її собівартість. Охарактеризовано основні напрями оцінки ефективності діяльності підприємств, що пов’язані з оцінюванням ефективності маркетингової діяльності підприємств, та визначено їх недоліки. Доведено доцільність формулювання показника, що оцінює ефективність соціалізації з урахуванням маркетингових концепцій, до впливу яких схильне підприємство – параметр стабільної повторюваності ефекту RЕ, який показує відношення маркетингових витрат до загальних виробничих витрат підприємства. Розмежовано властивості системи маркетингу, агреговані у властивості стабільної повторюваності ефекту. Сформовано та охарактеризовано метрику показників оцінки системи соціального маркетингу підприємств на міжнародному ринку.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/243
Розташовується у зібраннях:Випуск 1 (29)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
esprstp_2019_1_14.pdf765.06 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.