Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/24384
Назва: Формування позитивного іміджу авіакомпанії SKYUP із застосування маркетингового інструментарію
Автори: Ніколаєва, В. М.
Ковшова, І. О.
Дата публікації: 2020
Видавництво: Харків: ХНТУСГ
Бібліографічний опис: Ніколаєва В. М., Ковшова І. О. Формування позитивного іміджу авіакомпанії SKYUP із застосування маркетингового інструментарію. Матеріали Четвертої Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції "Управління розвитком соціально-економічних систем", 8 жовтня 2020 р. Харків: ХНТУСГ, 2020. С. 531-533.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/24384
ISBN: 978-617-7602-83-4
Розташовується у зібраннях:Матеріали IV Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції "Управління розвитком соціально-економічних систем"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Upravlinnia rozvytkom sotsialno-ekonomichnykh system_8.10.2020-193.pdf189.47 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.