Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/24384
Title: Формування позитивного іміджу авіакомпанії SKYUP із застосування маркетингового інструментарію
Authors: Ніколаєва, В. М.
Ковшова, І. О.
Issue Date: 2020
Publisher: Харків: ХНТУСГ
Citation: Ніколаєва В. М., Ковшова І. О. Формування позитивного іміджу авіакомпанії SKYUP із застосування маркетингового інструментарію. Матеріали Четвертої Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції "Управління розвитком соціально-економічних систем", 8 жовтня 2020 р. Харків: ХНТУСГ, 2020. С. 531-533.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/24384
ISBN: 978-617-7602-83-4
Appears in Collections:Матеріали Четвертої Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції "Управління розвитком соціально-економічних систем"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Upravlinnia rozvytkom sotsialno-ekonomichnykh system_8.10.2020-193.pdf189.47 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.