Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/24366
Title: Концепція формування системи маркетингу підприємств агропродовольчої сфери
Authors: Богданов, О. О.
metadata.dc.contributor.advisor: Лагодієнко, В. В.
Issue Date: 2020
Citation: Богданов О. О. Концепція формування системи маркетингу підприємств агропродовольчої сфери. Матеріали Четвертої Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції "Управління розвитком соціально-економічних систем", 8 жовтня 2020 р.; наук. кер. Лагодієнко В. В. Харків: ХНТУСГ, 2020. С. 483-485.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/24366
ISBN: 978-617-7602-83-4
Appears in Collections:Матеріали Четвертої Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції "Управління розвитком соціально-економічних систем"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Upravlinnia rozvytkom sotsialno-ekonomichnykh system_8.10.2020-175.pdf161.24 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.