Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/24366
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorЛагодієнко, В. В.-
dc.contributor.authorБогданов, О. О.-
dc.date.accessioned2023-02-28T07:46:16Z-
dc.date.available2023-02-28T07:46:16Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationБогданов О. О. Концепція формування системи маркетингу підприємств агропродовольчої сфери. Матеріали Четвертої Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції "Управління розвитком соціально-економічних систем", 8 жовтня 2020 р.; наук. кер. Лагодієнко В. В. Харків: ХНТУСГ, 2020. С. 483-485.uk_UA
dc.identifier.isbn978-617-7602-83-4-
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/24366-
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.titleКонцепція формування системи маркетингу підприємств агропродовольчої сфериuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Матеріали Четвертої Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції "Управління розвитком соціально-економічних систем"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Upravlinnia rozvytkom sotsialno-ekonomichnykh system_8.10.2020-175.pdf161.24 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.