Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/24344
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГросул, Вікторія Анатоліївна-
dc.contributor.authorБалацька, Наталія Юріївна-
dc.date.accessioned2023-02-27T16:01:24Z-
dc.date.available2023-02-27T16:01:24Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationГросул В. А., Балацька Н. Ю. Модель оцінки можливостей розвитку підприємств ресторанного бізнесу України в умовах пандемії COVID-2019. Вчені записки ТНУ імені В. І. Вернадського. Серія: Економіка і управління. 2020. Том 31 (70), № 3. С. 121-126. DOI: https://doi.org/10.32838/2523-4803/70-3-20.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/24344-
dc.description.abstractУ статті розглянуто основні проблеми та альтернативні підходи до організації діяльності підприємств ресторанного бізнесу в умовах розповсюдження загрози COVID-19. Розглянуто можливості застосування сучасних інноваційних інтернет-технологій для вирішення проблем розвитку та підтримки лояльності клієнтів. Запропоновано інформаційно-комунікаційну модель прийняття клієнтом рішення про адресну доставку ресторанних страв, яка орієнтована на підвищення рівня усвідомленості та впевненості в безпеці ресторанного продукту та сприяє структуризації знань про поведінку споживача підприємства ресторанного бізнесу. Як інструмент аналітики ефективності маркетингових заходів підприємства ресторанного бізнесу розроблено модель «споживчої воронки», яка створює можливість контролю поведінки клієнта за всіма етапами просування продукції в мережі Інтернет. З метою оптимізації процесу замовлень ресторанних страв визначені основні індикатори оцінки дій клієнта за ключовими аспектами: «увага → інтерес → бажання → дія».uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.relation.ispartofseriesВчені записки ТНУ імені В. І. Вернадського. Серія: Економіка і управління;№ 3-
dc.subjectпідприємство ресторанного бізнесуuk_UA
dc.subjectпандемія COVID-19uk_UA
dc.subjectформат “take away”uk_UA
dc.subjectбезпека клієнтівuk_UA
dc.subjectповедінка споживачівuk_UA
dc.subjectінформаційно-комунікаційна модельuk_UA
dc.subjectспоживча воронка продажівuk_UA
dc.titleМодель оцінки можливостей розвитку підприємств ресторанного бізнесу України в умовах пандемії COVID-2019uk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
hrosul_balatska_vcheni_zapysky_tnu_vernadskoho_2020_31_3.pdf465.47 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.