Please use this identifier to cite or link to this item:
https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/243
Title: | Forming metrics of indicators for the assessment of social marceting system of enterprises on the international marcet Формування метрики показників оцінки системи соціального маркетингу підприємств на міжнародному ринку |
Authors: | Androsova, Tatyana Kot, Olena Kozub, Victoria Chernуshova, Larisa |
Keywords: | system;social marketing;international market;metrics of indicators;effect;система;соціальний маркетинг;міжнародний ринок;метрика показників;ефект;система;социальный маркетинг;международный рынок;метрика показателей;эффект |
Issue Date: | 2019 |
Publisher: | Харківський державний університет харчування та торгівлі |
Citation: | Androsova T., Коt О., Kozub V., Chernyshova L. Forming metrics of indicators for the assessment of social marceting system of enterprises on the international marcet. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2019. Вип. 1(29). С. 134-147. |
Abstract: | The key directions created in theoretical and empirical researches of
marketing effectiveness are systematized. The essence, functions, tasks and order of
forming metrics of indicators for the assessment of social marketing system at the
enterprises are given. The main directions of evaluating efficiency of the enterprises
activity connected with the assessment of the efficiency of marketing activity at the
enterprises are characterized and their shortcomings are defined. The expediency of
the formulation of the indicator estimating efficiency of socialization taking into
account marketing concepts, which influence the enterprise as a subject is proved.
The metrics of indicators for the assessment of a social marketing system at the
enterprises in the international market is created and characterized. Систематизовано ключові напрями, що сформувалися в теоретичних і емпіричних дослідженнях маркетингової результативності. Виділено проблеми розробки показників оцінки та діагностики системи соціального маркетингу, що пов’язані з розробкою показників оцінки ефективності бізнесу. З’ясовано завдання, які вирішує побудова системи показників оцінки соціального маркетингу підприємств на міжнародному ринку. Охарактеризовано етапи аналізу маркетингових витрат при виході на міжнародний ринок. Наведено сутність, функції, основні завдання та порядок формування метрики показників оцінки системи соціального маркетингу підприємств. Визначено сукупність припущень про характер досліджуваних взаємодій у маркетинговій системі. Як базові метрики системи маркетингу обрано маркетингові витрати. Визначено перелік витрат (видатків) на маркетингову діяльність, що формують її собівартість. Охарактеризовано основні напрями оцінки ефективності діяльності підприємств, що пов’язані з оцінюванням ефективності маркетингової діяльності підприємств, та визначено їх недоліки. Доведено доцільність формулювання показника, що оцінює ефективність соціалізації з урахуванням маркетингових концепцій, до впливу яких схильне підприємство – параметр стабільної повторюваності ефекту RЕ, який показує відношення маркетингових витрат до загальних виробничих витрат підприємства. Розмежовано властивості системи маркетингу, агреговані у властивості стабільної повторюваності ефекту. Сформовано та охарактеризовано метрику показників оцінки системи соціального маркетингу підприємств на міжнародному ринку. |
URI: | https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/243 |
Appears in Collections: | Випуск 1 (29) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
esprstp_2019_1_14.pdf | 765.06 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.