Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/24179
Title: Маркетингова політика підприємств на вітчизняному ринку м’яса та м’ясопродуктів
Authors: Савицька, Наталія Леонідівна
Афанасьєва, Оксана Пилипівна
Issue Date: 2017
Publisher: Х. : Видавництво Іванченка І.С.
Citation: Савицька Н. Л. Афанасьєва О. П. Маркетингова політика підприємств на вітчизняному ринку м’яса та м’ясопродуктів [Текст] : монографія; Харк. держ. ун-т харч. та торгівлі. Х. : Видавництво Іванченка І.С., 2017. 34 с
Abstract: У монографії розкрито теоретичні положення, обґрунтувано методичні і практичні рекомендації щодо формування маркетингової політики підприємств на вітчизняному ринку м’яса та м’ясопродуктів. Особливу увагу приділено змісту та концепції маркетингової політики м’ясопереробних підприємств, оцінено її результативність на локальному ринку, запропоновано маркетингові засоби формування попиту на нішевому ринку. Особливістю видання є застосування сучасної методології маркетингу до обґрунтування практичних рекомендацій із формування попиту та організації збуту органічного м’яса, делікатесних та ексклюзивних м’ясопродуктів Монографія призначена для науковців, викладачів, студентів та фахівцівмаркетологів. Основні положення, викладені в монографії, можуть бути використані під час викладання дисциплін «Маркетингові дослідження», «Маркетинг», «Стратегічний маркетинг», «Маркетинговий менеджмент», а також під час підготовки курсових і дипломних робіт студентами економічних, управлінських та інженерних спеціальностей.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/24179
ISBN: 978-617-7377-64-0
Appears in Collections:Монографії

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Mono_Cavits_ka_Afanas_yeva_2017.pdf5.03 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.