Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/24179
Назва: Маркетингова політика підприємств на вітчизняному ринку м’яса та м’ясопродуктів
Автори: Савицька, Наталія Леонідівна
Афанасьєва, Оксана Пилипівна
Дата публікації: 2017
Видавництво: Х. : Видавництво Іванченка І.С.
Бібліографічний опис: Савицька Н. Л. Афанасьєва О. П. Маркетингова політика підприємств на вітчизняному ринку м’яса та м’ясопродуктів [Текст] : монографія; Харк. держ. ун-т харч. та торгівлі. Х. : Видавництво Іванченка І.С., 2017. 34 с
Короткий огляд (реферат): У монографії розкрито теоретичні положення, обґрунтувано методичні і практичні рекомендації щодо формування маркетингової політики підприємств на вітчизняному ринку м’яса та м’ясопродуктів. Особливу увагу приділено змісту та концепції маркетингової політики м’ясопереробних підприємств, оцінено її результативність на локальному ринку, запропоновано маркетингові засоби формування попиту на нішевому ринку. Особливістю видання є застосування сучасної методології маркетингу до обґрунтування практичних рекомендацій із формування попиту та організації збуту органічного м’яса, делікатесних та ексклюзивних м’ясопродуктів Монографія призначена для науковців, викладачів, студентів та фахівцівмаркетологів. Основні положення, викладені в монографії, можуть бути використані під час викладання дисциплін «Маркетингові дослідження», «Маркетинг», «Стратегічний маркетинг», «Маркетинговий менеджмент», а також під час підготовки курсових і дипломних робіт студентами економічних, управлінських та інженерних спеціальностей.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/24179
ISBN: 978-617-7377-64-0
Розташовується у зібраннях:Монографії

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Mono_Cavits_ka_Afanas_yeva_2017.pdf5.03 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.