Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/24111
Title: Концепція економіки вражень в розвитку підприємства ресторанного бізнесу
Authors: Балацька, Наталія Юріївна
Keywords: ресторанний бізнес;концепція;економіка вражень;пропозиція;споживач;мотиваційні чинники;ресторанна послуга;цінність;розвиток
Issue Date: 2019
Citation: Балацька Н. Ю. Концепція економіки вражень в розвитку підприємства ресторанного бізнесу. Подільський вісник: сільське господарство, техніка, економіка. Серія: Економічні науки. 2019. Вип. 31. С. 89-97. DOI: https://doi.org/10.37406/2706-9052-2019-2-13.
Series/Report no.: Подільський вісник: сільське господарство, техніка, економіка. Серія Економічні науки;№ 31
Abstract: Враховуючи умови стрімкого розвитку і зростання конкуренції у сфері ресторанного бізнесу постає гостра необхідність в розробці інноваційних підходів до управління розвитком підприємства ресторанного бізнесу у конкурентному середовищі, які повинні містити креативні нововведення підвищення соціальної та емоційної цінності ресторанних послуг для споживача. У статті детально розглянуто теоретичні аспекти концепції економіки вражень, як базового елементу інформаційно- культурного простору людини. Аргументовано співвідношення ресторанної послуги, її цінності з продажем відповідних вражень від неї. Проблемно-порівняльним, формально-логічним та системно- структурним методами проаналізовано питання щодо визначення поняття економіка вражень, шляхом дослідження передумов зміщення акцентів людських уподобань з безпосередньо задоволення фізіологічних потреб у бік відчуттів та вражень, встановлення взаємозв’язку гастрономії і ресторанного бізнесу виявлення основних ціннісних аспектів ресторанної послуги. Результатами дослідження є систематизація груп мотивів відвідування підприємств ресторанного бізнесу споживачем (фізичні, культурні, міжособистісні, статусні) та формування п’ятирівневої моделі управління ресторанною послугою в аспекті розвитку підприємства ресторанного бізнесу, основним елементом якої окремо виділено враження споживача, як ключову цінність ресторанної послуги, яка має синергетичний ефект. Застосування концепції економіки вражень, як елементу маркетингово-орієнтованого управління розвитком підприємств ресторанного бізнесу, стане темою подальших досліджень.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/24111
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
balatska_podilskyy_visnyk_silske_hospodarstvo_2019_31.pdf408.63 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.