Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/24092
Название: Маркетинговий підхід до управління персоналом сучасної організації
Авторы: Петрова, І. Л.
Дата публикации: 2020
Издательство: Харків: ХНТУСГ
Библиографическое описание: Петрова І. Л. Маркетинговий підхід до управління персоналом сучасної організації. Матеріали Четвертої Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції "Управління розвитком соціально-економічних систем", 8 жовтня 2020 р. Харків: ХНТУСГ, 2020. С. 432-436.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/24092
ISBN: 978-617-7602-83-4
Располагается в коллекциях:Матеріали Четвертої Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції "Управління розвитком соціально-економічних систем"

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Upravlinnia rozvytkom sotsialno-ekonomichnykh system_8.10.2020-156.pdf156.59 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.