Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/24070
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorУдовенко, І. В.-
dc.contributor.advisorПодворна, Л. А.-
dc.contributor.authorШестопалов, А. С.-
dc.date.accessioned2023-02-24T12:16:59Z-
dc.date.available2023-02-24T12:16:59Z-
dc.date.issued2021-04-08-
dc.identifier.citationШестопалов А. С. Advertising in marketing (Реклама у маркетингу). Наук. кер. І. В. Удовенко, Л. А. Подворна. Інноваційні технології розвитку у сфері харчових виробництв, готельно-ресторанного бізнесу, економіки та підприємництва: наукові пошуки молоді. Тези доповідей Всеукраїнської науково-практичної конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених, 8 квітня 2021 р. Ч. 2. С. 284-285uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/24070-
dc.description.abstractРеклама – мова ринку, за допомогою якої бізнес спілкується з потенційними клієнтами. Щоб бізнес був прибутковим, важливо знати особливості цієї мови.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisherХарків : ХДУХТuk_UA
dc.relation.ispartofseriesІноземна мова в оволодінні фахом: підсекція англійської мови підсекція німецької та французької мов;Секція 15-
dc.titleAdvertising in marketinguk_UA
dc.title.alternativeРеклама у маркетингуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Інноваційні технології розвитку у сфері харчових виробництв, готельно-ресторанного бізнесу, економіки та підприємництва: наукові пошуки молоді.

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
tk2_08.04.21-284-285.pdf142.86 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.