Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/23948
Назва: Аналітичний інструментарій прогнозного аналізу виручки від реалізації товарів
Інші назви: Аналитический инструментарий прогнозного анализа выручки от реализации товаров
The Analytical Instrumentarium for Predictive Analysis of Revenue from the Sale of Goods
Автори: Носач, Наталія Михайлівна
Ключові слова: аналітичний інструментарій;прогнозний аналіз;виручка від реалізації товарів;сезонність;аналитический инструментарий;прогнозный анализ;выручка от реализации товаров;сезонность;analytical instrumentarium;predictive analysis;revenue from the sale of goods;seasonality
Дата публікації: 2017
Бібліографічний опис: Носач Н. М. Аналітичний інструментарій прогнозного аналізу виручки від реалізації товарів. Бізнес Інформ. 2017. № 12. С. 282-286.
Серія/номер: Бізнес Інформ;№ 12
Короткий огляд (реферат): Мета статті полягає в розробці рекомендацій щодо вибору аналітичного інструментарію прогнозного аналізу виручки від реалізації товарів з урахуванням характеру її сезонних змін. Обґрунтовано необхідність проведення прогнозного аналізу виручки від реалізації товарів як важливої складової управління нею. Акцентовано увагу на необхідності використання для прогнозного аналізу виручки від реалізації товарів трендсезонних моделей, які враховують як закономірність, так і випадковість формування значень рівнів ряду. Запропоновано структурно-логічну модель технології прогнозування виручки від реалізації товарів з урахуванням характеру її сезонних змін. Визначено низку критеріїв, які дозволяють виявити в ряді динаміки наявність аномальних даних, тренд і сезонні коливання. Апробовано ітераційний метод розподілу ряду динаміки виручки від реалізації товарів на компоненти. Наведено рекомендації щодо вибору моделі тренду, яка може бути використана для побудови точкового та інтервального прогнозів обсягу виручки від реалізації товарів. Целью статьи является разработка рекомендаций по выбору аналитического инструментария прогнозного анализа выручки от реализации товаров с учетом характера ее сезонных изменений. Обоснована необходимость проведения прогнозного анализа выручки от реализации товаров как важной составляющей управления ею. Акцентировано внимание на необходимости использования для прогнозного анализа выручки от реализации товаров тренд-сезонных моделей, которые учитывают как закономерность, так и случайность формирования значений уровней ряда. Предложена структурно-логическая модель технологии прогнозирования выручки от реализации товаров с учетом характера ее сезонных изменений. Определен ряд критериев, которые позволяют выявить в ряде динамики наличие аномальных данных, тренд и сезонные колебания. Апробирован итерационный метод распределения ряда динамики выручки от реализации товаров на компоненты. Приведены рекомендации по выбору модели тренда, которая может быть использована для построения точечного и интервального прогнозов объема выручки от реализации товаров. The article is aimed at elaborating recommendations on the selection of analytical instrumentarium for predictive analysis of revenue from the sale of goods, according to the nature of its seasonal changes. The necessity of carrying out predictive analysis of revenue from the sale of goods as an important component of its management is substantiated. The attention is focused on the necessity to use for predictive analysis of revenue from the sale of goods the trend-seasonal models which take into consideration both regularity and randomness of formation of values of levels of the series. A structural-logical model of technology of predictive analysis of revenue from the sale of goods has been proposed according to the nature of its seasonal changes. A number of criteria has been defined, which allow to reveal in a series of dynamics the presence of anomalous data, trend, and seasonal fluctuations. The iterative method of distribution of series of dynamics of revenue from the sale of goods by components has been tested. The recommendations on the choice of the trend model, which can be used to construct both point and interval predictions of the volume of proceeds from sale of goods, are provided.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/23948
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
nosach_biznes_inform_article_2017_12.pdf514.14 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.