Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/23562
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМітяєва, Т.Л.-
dc.date.accessioned2023-02-21T20:22:59Z-
dc.date.available2023-02-21T20:22:59Z-
dc.date.issued2009-
dc.identifier.citationМітяєва Т. Л. Підвищення якості маркетингових стратегій розвитку підприємств. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2009. Вип. 2(10). С. 585-593.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/23562-
dc.description.abstractРозглянуто діяльність підприємств торгівлі м. Харкова, проведено моніторинг маркетингового потенціалу стратегічного розвитку підприємств. Розроблено рекомендації щодо підвищення якості маркетингових стратегій розвитку підприємств роздрібної торгівлі.uk_UA
dc.description.abstractThe trade enterprises activity of Kharkov was examined, marketing potential monitoring of enterprises strategic development was carried out. The recommendations pertinent to the increase of retail trade enterprises development marketing strategies quality were made over.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарківський державний університет харчування та торгівліuk_UA
dc.subjectякістьuk_UA
dc.subjectмаркетингові стратегіїuk_UA
dc.subjectпідприємстваuk_UA
dc.subjectрозвитокuk_UA
dc.subjectqualityuk_UA
dc.subjectmarketing strategiesuk_UA
dc.subjectenterprisesuk_UA
dc.subjectdevelopmentuk_UA
dc.subjectкачествоuk_UA
dc.subjectмаркетинговые стратегииuk_UA
dc.subjectпредприятияuk_UA
dc.subjectразвитиеuk_UA
dc.titleПідвищення якості маркетингових стратегій розвитку підприємствuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Випуск 2 (10)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
esprstp_2009_2_83.pdf178.68 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.