Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/23471
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorРадіонова, О. М.-
dc.contributor.authorБудник, П. А.-
dc.date.accessioned2023-02-21T10:42:17Z-
dc.date.available2023-02-21T10:42:17Z-
dc.date.issued2021-04-08-
dc.identifier.citationБудник П. А. Фестивальний туризм як ефективний ресурс формування туристичного іміджу країни. Наук. кер. О. М. Радіонова. Інноваційні технології розвитку у сфері харчових виробництв, готельно-ресторанного бізнесу, економіки та підприємництва: наукові пошуки молоді. Тези доповідей Всеукраїнської науково-практичної конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених, 8 квітня 2021 р. Ч. 2. С. 144-145uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/23471-
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарків : ХДУХТuk_UA
dc.relation.ispartofseriesСучасні проблеми менеджменту готельно-ресторанного господарства та туризму;Секція 14-
dc.titleФестивальний туризм як ефективний ресурс формування туристичного іміджу країниuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Інноваційні технології розвитку у сфері харчових виробництв, готельно-ресторанного бізнесу, економіки та підприємництва: наукові пошуки молоді.

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
tk2_08.04.21-144-145.pdf101.48 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.