Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/23175
Title: Особливості ціноутворення на підприємствах ресторанного господарства
Authors: Квaшa, О.О.
Keywords: ціноутворення;підприємства ресторанного господарства;pricing;restaurant enterprises;ценообразование;предприятия ресторанного хозяйства
Issue Date: 2009
Publisher: Харківський державний університет харчування та торгівлі
Citation: Квaшa О. О. Особливості ціноутворення на підприємствах ресторанного господарства. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2009. Вип. 2(10). С. 169-173.
Abstract: Розглянуто різні підходи до методики розрахунку торговельної націнки на підприємствах ресторанного господарства, що впливає на ефективність їх діяльності.
Different approaches are considered to the method of calculation of pointof-sale mark-up in the enterprises of restaurant economy that influences on efficiency of their activity.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/23175
Appears in Collections:Випуск 2 (10)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
esprstp_2009_2_27.pdf482.95 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.