Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/23175
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКвaшa, О.О.-
dc.date.accessioned2023-02-16T20:46:44Z-
dc.date.available2023-02-16T20:46:44Z-
dc.date.issued2009-
dc.identifier.citationКвaшa О. О. Особливості ціноутворення на підприємствах ресторанного господарства. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2009. Вип. 2(10). С. 169-173.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/23175-
dc.description.abstractРозглянуто різні підходи до методики розрахунку торговельної націнки на підприємствах ресторанного господарства, що впливає на ефективність їх діяльності.uk_UA
dc.description.abstractDifferent approaches are considered to the method of calculation of pointof-sale mark-up in the enterprises of restaurant economy that influences on efficiency of their activity.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарківський державний університет харчування та торгівліuk_UA
dc.subjectціноутворенняuk_UA
dc.subjectпідприємства ресторанного господарстваuk_UA
dc.subjectpricinguk_UA
dc.subjectrestaurant enterprisesuk_UA
dc.subjectценообразованиеuk_UA
dc.subjectпредприятия ресторанного хозяйстваuk_UA
dc.titleОсобливості ціноутворення на підприємствах ресторанного господарстваuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Випуск 2 (10)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
esprstp_2009_2_27.pdf482.95 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.