Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/23021
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorПрядко, О. М.-
dc.contributor.authorЛуценко, А. Є.-
dc.date.accessioned2023-02-16T12:28:53Z-
dc.date.available2023-02-16T12:28:53Z-
dc.date.issued2021-04-08-
dc.identifier.citationЛуценко А. Є. Споживчий попит як основа формування маркетингової товарної політики. Наук. кер. О. М. Прядко. Інноваційні технології розвитку у сфері харчових виробництв, готельно-ресторанного бізнесу, економіки та підприємництва: наукові пошуки молоді. Тези доповідей Всеукраїнської науково-практичної конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених, 8 квітня 2021 р. Ч. 2. С. 62uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/23021-
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарків : ХДУХТuk_UA
dc.relation.ispartofseriesПріоритети розвитку сучасних ринків: економіко-теоретичні, маркетингові та міжнародні аспекти;Секція 12-
dc.titleСпоживчий попит як основа формування маркетингової товарної політикиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Інноваційні технології розвитку у сфері харчових виробництв, готельно-ресторанного бізнесу, економіки та підприємництва: наукові пошуки молоді.

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
tk2_08.04.21-62.pdf96.77 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.