Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/22769
Название: SMM-маркетинг як інструмент популяризації готельного підприємства
Авторы: Вітряк, А. О.
Соколова, В. О.
Дата публикации: 2021
Издательство: Харків: ХДУХТ
Библиографическое описание: Вітряк А. О., Соколова В. О. SMM-маркетинг як інструмент популяризації готельного підприємства. Розвиток харчових виробництв, ресторанного та готельного господарств і торгівлі: проблеми, перспективи, ефективність : тези доп. Міжнар. наук.-практ. конф., м. Харків, 18 трав. 2021 р.; Харків : ХДУХТ, 2021. Ч. 1. С. 124-125
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/22769
Располагается в коллекциях:Розвиток харчових виробництв, ресторанного та готельного господарств і торгівлі: проблеми, перспективи, ефективність

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
t_k_18.05.21-21-251-124-125.pdf138.8 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.