Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/22556
Назва: Знання іноземної мови як вимога якісної підготовки фахівців маркетингу
Автори: Михайлова, М. В.
Радченко, А. Е.
Дата публікації: 2021
Видавництво: Харківський державний університет харчування та торгівлі
Бібліографічний опис: Михайлова М. В., Радченко А. Е. Знання іноземної мови як вимога якісної підготовки фахівців маркетингу. Модернізація вищої освіти та проблеми управління якістю підготовки фахівців : тези доп. Третьої Міжнар. наук.-метод. конф., м. Харків, 27 трав. 2021 р. Харків : ХДУХТ, 2021. С. 265-267.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/22556
Розташовується у зібраннях:Модернізація вищої освіти та проблеми управління якістю підготовки фахівців

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
tk_27.05.21 – 265-267.pdf345.32 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.