Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/22373
Title: Дослідження відношення споживачів до бренду на ринку мінеральних вод
Authors: Мітяєва, Т.Л.
Зайцев, М.О.
Keywords: споживачі;бренд;ринок;мінеральні води;дослідження;consumers;brand;market;mineral waters;research;потребители;бренд;рынок;минеральные воды;исследование
Issue Date: 2010
Publisher: Харківський державний університет харчування та торгівлі
Citation: Мітяєва Т. Л., Зайцев М. О. Дослідження відношення споживачів до бренду на ринку мінеральних вод. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2010. Вип. 1(11). С. 666-671.
Abstract: Розглянуто основні концепції управління бренд-орієнтованою рекламною діяльністю підприємства на ринку мінеральних вод, та досліджено відношення споживачів до бренду, та його значення під час вибору продукції.
Management conceptions of the mineral water market enterprises brandoriented advertising activity are examined and customers' attitude towards the brand and its role in chosing of a good is analyzed.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/22373
Appears in Collections:Випуск 1 (11)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
esprstp_2010_1_94.pdf331.7 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.