Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/22373
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМітяєва, Т.Л.-
dc.contributor.authorЗайцев, М.О.-
dc.date.accessioned2023-02-10T10:21:00Z-
dc.date.available2023-02-10T10:21:00Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.citationМітяєва Т. Л., Зайцев М. О. Дослідження відношення споживачів до бренду на ринку мінеральних вод. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2010. Вип. 1(11). С. 666-671.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/22373-
dc.description.abstractРозглянуто основні концепції управління бренд-орієнтованою рекламною діяльністю підприємства на ринку мінеральних вод, та досліджено відношення споживачів до бренду, та його значення під час вибору продукції.uk_UA
dc.description.abstractManagement conceptions of the mineral water market enterprises brandoriented advertising activity are examined and customers' attitude towards the brand and its role in chosing of a good is analyzed.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарківський державний університет харчування та торгівліuk_UA
dc.subjectспоживачіuk_UA
dc.subjectбрендuk_UA
dc.subjectринокuk_UA
dc.subjectмінеральні водиuk_UA
dc.subjectдослідженняuk_UA
dc.subjectconsumersuk_UA
dc.subjectbranduk_UA
dc.subjectmarketuk_UA
dc.subjectmineral watersuk_UA
dc.subjectresearchuk_UA
dc.subjectпотребителиuk_UA
dc.subjectбрендuk_UA
dc.subjectрынокuk_UA
dc.subjectминеральные водыuk_UA
dc.subjectисследованиеuk_UA
dc.titleДослідження відношення споживачів до бренду на ринку мінеральних водuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Випуск 1 (11)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
esprstp_2010_1_94.pdf331.7 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.