Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/22372
Название: Маркетинг відносин у системі управління підприємством
Авторы: Мітяєв, Т.Л.
Кіріла, А.Г.
Ключевые слова: маркетинг;відносини;управління;підприємство;marketing;relations;management;enterprise;маркетинг;отношения;управление;предприятие
Дата публикации: 2010
Издательство: Харківський державний університет харчування та торгівлі
Библиографическое описание: Мітяєва Т. Л., Кіріла А. Г. Маркетинг відносин у системі управління підприємством. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2010. Вип. 1(11). С. 660-666.
Краткий осмотр (реферат): Розглянуто теоретичні та методико-практичні основи маркетингу відносин на основі системного, ситуаційного та комплексного підходів з урахуванням специфіки функціонування вітчизняних виробників.
Theoretical methodical and practical bases of relations marketing based on system, situational and complex approaches, taking into account the functioning specificities of the national producers, are examined.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/22372
Располагается в коллекциях:Випуск 1 (11)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
esprstp_2010_1_93.pdf194.36 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.