Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/22065
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorКалєнік, К. В.-
dc.contributor.authorАлександрова, Вікторія Олександрівна-
dc.date.accessioned2023-02-07T11:07:47Z-
dc.date.available2023-02-07T11:07:47Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationАлександрова В. О. Стратегія формування інноваційних послуг підприємства готельно-ресторанного бізнесу: кваліфікаційна робота другого (магістерського) рівня: спец. 241 Готельно -ресторанна справа; наук. кер. К. В. Калєнік; Харків; ДБТУ. 2022. 84 с.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/22065-
dc.description.abstractРозроблено стратегію формування інноваційної послуги для підприємства готельно-ресторанного господарства Харківської області. Обґрунтовано актуальність обраної теми. Проведено науково-аналітичний огляд інформаційних джерел та нормативно-правового матеріалу за темою. Досліджено ринок послуг закладів готельно-ресторанної індустрії Харківської області. Розроблено стратегію формування інноваційної послуги шляхом оцінки впливу факторів зовнішнього середовища підприємства та вивчення рівня лояльності споживачів. Розраховано економічну ефективність від розробки та впровадження стратегії інноваційних послуг.uk_UA
dc.description.abstractA strategy of development of innovative services of enterprise of hotel and restaurant business of Kharkiv Region was developed. Relevancy of the chosen topic was justified. scientific and analitical review of information sources and regulatory materials regarding the topic was conducted. The market for services of enterprises of hotel and restaurant business of Kharkiv Region was researched. A strategy of development of innovative service by evaluating the impact of factors of the environment of enterprise and researching the loyalty level of costumers was developed. Economical effectiveness of development and implementation of strategy of innovative services was calculated.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарків: ДБТУuk_UA
dc.subjectінноваціяuk_UA
dc.subjectінноватикаuk_UA
dc.subjectготельuk_UA
dc.subjectстратегіяuk_UA
dc.subjectконкурентоспроможністьuk_UA
dc.subjectпослугаuk_UA
dc.subjectготельно-ресторанний бізнесuk_UA
dc.subjectконкурентна перевагаuk_UA
dc.subjectефективністьuk_UA
dc.subjectinnovationuk_UA
dc.subjectinnovaticsuk_UA
dc.subjecthoteluk_UA
dc.subjectstrategyuk_UA
dc.subjectcompetitivenessuk_UA
dc.subjectserviceuk_UA
dc.subjecthotel and restaurant businessuk_UA
dc.subjectcompetitive advantageuk_UA
dc.subjectefficiencyuk_UA
dc.titleСтратегія формування інноваційних послуг підприємства готельно-ресторанного бізнесуuk_UA
dc.title.alternativeStrategy of development of innovative services of enterprise of hotel and restaurant businessuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
dc.contributor.affiliationДержавний біотехнологічний університет-
dc.contributor.affiliationКафедра торгівлі, готельно-ресторанної та митної справи-
Appears in Collections:241 – " Готельно - ресторанна справа" (Магістри)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
dyplom_Aleksandrova.pdf
  Restricted Access
9.53 MBAdobe PDFView/Open Request a copy
anotatsiya_Aleksandrova.pdf
  Restricted Access
170.13 kBAdobe PDFView/Open Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.