Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/22045
Назва: Ефективність екологізації діяльності промислового підприємства
Автори: Кривокінь, Юлія Вячеславівна
Науковий керівник : Синицина, Г. А.
Місце роботи: Державний біотехнологічний університет, Кафедра торгівлі, готельно-ресторанної та митної справи
Дата публікації: 2022
Видавництво: Харків: ДБТУ
Бібліографічний опис: Кривокінь Ю. В. Ефективність просування продукції підприємства в цифровому середовищі: кваліфікаційна робота другого (магістерського) рівня: спец. 076 Підприємництво, торгівля та біржова діяльність; наук. кер. Г. А. Синицина; Харків; ДБТУ. 2022. 83 с.
Короткий огляд (реферат): Актуальність проблеми. В умовах цифровізації бізнес-процесів підприємства впровадження ІКТ в усі сфери його діяльності дозволяє останнім адаптуватися до сучасних ринкових умов, підвищувати їх конкурентоспроможність та ефективність функціонування, у зв’язку з чим комплексне дослідження концептуальних засад інтернет-маркетингу та використання його інструментарію для просування послуг, зокрема, туристичних, має важливе науково-практичне значення. Постановка проблеми. Науково-практичні розробки зарубіжних авторів щодо застосування інноваційних інструментів просування продукції підприємства в цифровому середовищі при всій значущості потребують адаптації до умов національної економіки, а у працях вітчизняних науковців багато практичних питань щодо впровадження ІКТ у господарську діяльність національних підприємств залишаються поза увагою, що обумовлює необхідність подальших досліджень у цьому напрямку. Шляхи вирішення поставленої проблеми. Удосконалення теоретичного забезпечення та розроблення практичних рекомендацій з розвитку веб-ресурсу «Мастер тура» для ефективного просування туристичних послуг в цифровому середовищі. Результати і висновки дослідження. Теоретичне та практичне значення одержаних результатів полягає в узагальненні теоретичних основ просування послуг в цифровому середовищі на основі розробки рекомендацій щодо підвищення їх ефективності, а також використання Інтернет інструментарію; розробленні рекомендацій з використанням аналітичних даних досліджуваного веб-ресурсу. Систематизація наукових концепцій, які визначають сучасні засади ефективності бізнесу та перспективи вдосконалення комплексу інтернет-маркетингу, дозволили запропонувати алгоритм просування послуг в цифровому середовищі. Розроблено практичні рекомендації за результатами проведених досліджень з просування вебресурсу туристичної тематики в Інтернет- середовищі на ринку В2В. За даними моніторингу конкурентів підприємства встановлено, що Інтернетпортал не має сильних конкурентів, так як жоден з існуючих в Україні туристичних інформаційних порталів не пропонує весь комплекс інструментів sale-promotions для туристичних операторів. Проведено SEO-аналіз сайту та моніторинг показників сервісу Google Analytics для отримання інформації про загальне положення сайту в пошукових системах та розробки рекомендацій з просування. Розроблено технічні рекомендації стосовно SEO-просування професійного туристичного Інтернет-порталу «Мастер тура».
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/22045
Розташовується у зібраннях:076 - "Підприємництво, торгівля та біржова діяльність" (Магістри)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
dyplom_Kryvokin_.pdf
  Restricted Access
3.37 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити    Запит копії
anotatsiya_Kryvokin_.pdf
  Restricted Access
341.84 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити    Запит копії


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.