Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/22044
Назва: Ефективність екологізації діяльності промислового підприємства
Автори: Козакова, Олена Ігорівна
Науковий керівник : Синицина, Г. А.
Місце роботи: Державний біотехнологічний університет, Кафедра торгівлі, готельно-ресторанної та митної справи
Дата публікації: 2022
Видавництво: Харків: ДБТУ
Бібліографічний опис: Козакова О. І. Ефективність екологізації діяльності промислового підприємства: кваліфікаційна робота другого (магістерського) рівня: спец. 076 Підприємництво, торгівля та біржова діяльність; наук. кер. Г. А. Синицина; Харків; ДБТУ. 2022. 93 с.
Короткий огляд (реферат): Актуальність проблеми. Вимоги стейкхолдерів щодо якісної трансформації підходів промислових підприємств-природокористувачів до провадження економічної діяльності викликають підвищення ролі екологізації їх діяльності, що обумовлює науково-практичне значення формування організаційно-економічного забезпечення їхньої екологічної відповідальності. Постановка проблеми. У численних дослідженнях зарубіжних та вітчизняних науковців розглянуто проблеми моделювання екологоекономічних процесів раціонального природокористування, разом з тим, недостатньо розробленими у науковій літературі залишаються питання визначення сутності екологізації промислових підприємств, встановлення характеру її впливу на зовнішнє довкілля та результати економічної діяльності суб’єктів господарювання. Шляхи вирішення поставленої проблеми. Удосконалення теоретичного, методичного забезпечення та розроблення практичних рекомендацій з формування механізму екологізації діяльності промислового підприємства на засадах концепції зеленого бізнесу. Результати і висновки дослідження. Теоретичне та практичне значення одержаних результатів полягає у вирішенні актуального наукового завдання щодо поглиблення теоретичних і методичних засад, а також розробки прикладних аспектів формування механізму екологізації діяльності промислового підприємства на засадах концепції зеленого бізнесу. Визначено, що підвищення активності впровадження екологізації економічної діяльності, систематичне вдосконалення механізму управління еколого-економічним розвитком промислового підприємства та розвитком його екологоекономічного потенціалу, забезпечують результативність «зеленої» діяльності підприємства і реалізацію програми еколого-економічного розвитку регіону. Виходячи з того, що процес екологізації бізнесу та провадження екологічного маркетингу доволі складний, запропоновано схему процесу управління екологічним маркетингом в контексті посилення конкурентоспроможності підприємства; розроблено рекомендації щодо використання основних складових комплексу маркетингових комунікацій, які сприятимуть підвищенню обсягів збуту продукції промислового призначення, задовільненню потреб ВК «Природоохоронне підприємство «Екологія»» у загальноекономічному та соціальному розвитку і, вцілому, вирішенню проблем охорони навколишнього середовища.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/22044
Розташовується у зібраннях:076 - "Підприємництво, торгівля та біржова діяльність" (Магістри)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
dyplom_Kozakova.pdf
  Restricted Access
2.05 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити    Запит копії
anotatsiya_Kozakova.pdf
  Restricted Access
197.53 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити    Запит копії


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.