Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/21811
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПроскурніна, Надія Вікторівна-
dc.date.accessioned2023-02-03T21:02:41Z-
dc.date.available2023-02-03T21:02:41Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationПроскурніна Н. В. Маркетингова діяльність підприємств роздрібної торгівлі: теорія, методологія та практика цифрової трансформації: монографія. Харків: ФОП Іванченко І.С., 2020. 357 с.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/21811-
dc.description.abstractУ монографії обґрунтовано теоретичні і методологічні засади, розроблено науково-практичні рекомендації щодо трансформації маркетингової діяльності підприємств роздрібної торгівлі під впливом процесів цифровізації. Особлива увага приділена сучасному стану та особливостям розвитку підприємств роздрібної торгівлі; факторам динамічних змін зовнішнього середовища роздрібної торгівлі; концептуальним та практичним аспектам запровадження фіджитал маркетингу, омніканальної стратегії на вітчизняному ринку В2С. Запропоновано методичний інструментарій оцінювання цифрової зрілості та діагностики готовності операторів роздрібної торгівлі до цифрової трансформації маркетингової діяльності.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарків: ФОП Іванченко І.С.uk_UA
dc.subjectмаркетингова діяльністьuk_UA
dc.subjectпідприємства роздрібноїuk_UA
dc.subjectторгівліuk_UA
dc.subjectтрансформаціяuk_UA
dc.subjectцифровізаціяuk_UA
dc.subjectзовнішнє середовищеuk_UA
dc.subjectфіджитал маркетингуuk_UA
dc.subjectгенезисuk_UA
dc.titleМаркетингова діяльність підприємств роздрібної торгівлі: теорія, методологія та практика цифрової трансформаціїuk_UA
dc.typeBookuk_UA
Розташовується у зібраннях:Монографії

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Mon_2020_Proskurina.pdf8.89 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.