Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/21573
Название: Теоретичні аспекти формування міжнародної маркетингової стратегії
Авторы: Проскурніна, Н. В.
Холодна, А. В.
Дата публикации: 2021
Издательство: Харків: ХДУХТ
Библиографическое описание: Проскурніна Н. В., Холодна А. В. Теоретичні аспекти формування міжнародної маркетингової стратегії: матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної конференції «Механізми забезпечення сталого розвитку економіки: проблеми, перспективи, міжнародний досвід», м. Харків, 23 квітня 2021 р.; Харків, ХДУХТ 2021. С. 60-62
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/21573
Располагается в коллекциях:Матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної конференції «Механізми забезпечення сталого розвитку економіки : проблеми, перспективи, міжнародний досвід»

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
t-k_23.04.21-60-62.pdf402.05 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.