Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/21475
Назва: Передумови використання маркетингового стратегічного управління Т3ОВ «Компанія ВІТЕР»
Автори: Тараєвська, Л. С.
Данюк, А.
Дата публікації: 2019
Видавництво: Харків: ХНТУСГ
Бібліографічний опис: Тараєвська Л. С., Данюк А. Передумови використання маркетингового стратегічного управління Т3ОВ «Компанія ВІТЕР». Матеріали Другої Міжнародної науково-практичної конференції "Управління розвитком соціально-економічних систем" 11-12 квітня 2019 р. Харків: ХНТУСГ, 2019. С. 239-242.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/21475
ISBN: 978-617-7602-83-4
Розташовується у зібраннях:Матеріали Другої Міжнародної науково-практичної конференції "Управління розвитком соціально-економічних систем"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Upravlinnia rozvytkom sotsialno-ekonomichnykh system_2019_86.pdf100.86 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.