Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/21466
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМатвиенко, А. И.-
dc.date.accessioned2023-02-01T08:00:59Z-
dc.date.available2023-02-01T08:00:59Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationМатвиенко А. И. К вопросу о маркетинговых инструментах в регулировании профессиональным спортом. Матеріали Другої Міжнародної науково-практичної конференції "Управління розвитком соціально-економічних систем" 11-12 квітня 2019 р. Харків: ХНТУСГ, 2019. С. 222-224.uk_UA
dc.identifier.isbn978-617-7602-83-4-
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/21466-
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherХарків: ХНТУСГuk_UA
dc.titleК вопросу о маркетинговых инструментах в регулировании профессиональным спортомuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Матеріали Другої Міжнародної науково-практичної конференції "Управління розвитком соціально-економічних систем"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Upravlinnia rozvytkom sotsialno-ekonomichnykh system_2019_79.pdf93.35 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.