Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/21392
Назва: Управління маркетингом в сільськогосподарських підприємствах
Автори: Абрамова, В. С.
Зейда, В. В.
Онєгіна, О. С.
Науковий керівник : Мандич, О. В.
Дата публікації: 2019
Видавництво: Харків: ХНТУСГ
Бібліографічний опис: Абрамова В. С., Зейда В. В., Онєгіна О. С. Управління маркетингом в сільськогосподарських підприємствах. Матеріали Другої Міжнародної науково-практичної конференції "Управління розвитком соціально-економічних систем" 11-12 квітня 2019 р.; наук. кер. Мандич О. В. Харків: ХНТУСГ, 2019. С. 171-173.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/21392
ISBN: 978-617-7602-83-4
Розташовується у зібраннях:Матеріали Другої Міжнародної науково-практичної конференції "Управління розвитком соціально-економічних систем"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Upravlinnia rozvytkom sotsialno-ekonomichnykh system_2019_60.pdf184.12 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.