Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/20883
Title: Удосконалення комплексної системи управління маркетинговими комунікаціями на підприємствах споживчої кооперації
Authors: Стеценко, В.В.
Keywords: управління;комплексна система управління;маркетингові комунікації;підприємства;споживча кооперація;management;complex management system;marketing communications;enterprises;consumer cooperation;управление;комплексная система управления;маркетинговые коммуникации;предприятия;потребительская кооперация
Issue Date: 2010
Publisher: Харківський державний університет харчування та торгівлі
Citation: Стеценко В. В. Удосконалення комплексної системи управління маркетинговими комунікаціями на підприємствах споживчої кооперації. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2010. Вип. 2(12). С. 578-586.
Abstract: Розглянуто питання щодо організаційного забезпечення процесу управління маркетинговими комунікаціями на підприємствах споживчої кооперації України.
The article deals with the problem of organizational providing process of marketing communications management at the consumer cooperatives enterprises of Ukraine.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/20883
Appears in Collections:Випуск 2 (12)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
esprstp_2010_2_88.pdf174.08 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.