Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/20883
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСтеценко, В.В.-
dc.date.accessioned2023-01-25T11:19:51Z-
dc.date.available2023-01-25T11:19:51Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.citationСтеценко В. В. Удосконалення комплексної системи управління маркетинговими комунікаціями на підприємствах споживчої кооперації. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2010. Вип. 2(12). С. 578-586.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/20883-
dc.description.abstractРозглянуто питання щодо організаційного забезпечення процесу управління маркетинговими комунікаціями на підприємствах споживчої кооперації України.uk_UA
dc.description.abstractThe article deals with the problem of organizational providing process of marketing communications management at the consumer cooperatives enterprises of Ukraine.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарківський державний університет харчування та торгівліuk_UA
dc.subjectуправлінняuk_UA
dc.subjectкомплексна система управлінняuk_UA
dc.subjectмаркетингові комунікаціїuk_UA
dc.subjectпідприємстваuk_UA
dc.subjectспоживча коопераціяuk_UA
dc.subjectmanagementuk_UA
dc.subjectcomplex management systemuk_UA
dc.subjectmarketing communicationsuk_UA
dc.subjectenterprisesuk_UA
dc.subjectconsumer cooperationuk_UA
dc.subjectуправлениеuk_UA
dc.subjectкомплексная система управленияuk_UA
dc.subjectмаркетинговые коммуникацииuk_UA
dc.subjectпредприятияuk_UA
dc.subjectпотребительская кооперацияuk_UA
dc.titleУдосконалення комплексної системи управління маркетинговими комунікаціями на підприємствах споживчої коопераціїuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Випуск 2 (12)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
esprstp_2010_2_88.pdf174.08 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.