Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/20795
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorМандич, О. В.-
dc.contributor.authorГеращенко, Д. А.-
dc.contributor.authorКостенко, К. В.-
dc.date.accessioned2023-01-24T14:00:22Z-
dc.date.available2023-01-24T14:00:22Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationГеращенко Д. А., Костенко К. В. Маркетингова діяльність як основа підвищення конкурентоспроможності аграрних підприємств. Вісник студентського наукового товариства. 2015. Вип. 2. С. 18.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/20795-
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХНТУСГuk_UA
dc.relation.ispartofseriesВісник студентського наукового товариства;Вип. 2-
dc.titleМаркетингова діяльність як основа підвищення конкурентоспроможності аграрних підприємствuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Випуск 2

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Visnik SNT_V. 2_2015-18.pdf406.47 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.