Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/20376
Назва: Зміст та особливості цінової політики підприємства роздрібної торгівлі
Автори: Власова, Н.О.
Смольнякова, Н.М.
Волосов, А.М.
Ключові слова: цінова політика;підприємство роздрібної торгівлі;роздрібна торгівля;pricing policy;retail enterprise;retail trade;ценовая политика;предприятие розничной торговли;розничная торговля
Дата публікації: 2010
Видавництво: Харківський державний університет харчування та торгівлі
Бібліографічний опис: Власова Н. О., Смольнякова Н. М., Волосов А. М. Зміст та особливості цінової політики підприємства роздрібної торгівлі. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2010. Вип. 2(12). С. 141-148.
Короткий огляд (реферат): Здійснено узагальнення, систематизацію існуючих підходів до змісту цінової політики підприємства роздрібної торгівлі. Наголошується на необхідності врахування особливостей, притаманних роздрібній торгівлі, під час комплексного дослідження принципів, правил, підходів, методів і цільової спрямованості цінової політики підприємств галузі.
The existent approaches to the essence of retail business enterprise price policy are generalized and systematized. Attention to the necessity of account of retail business features during complex research of principles, rules, approaches, methods and having a special purpose orientation of enterprises price policy of industry is accented.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/20376
Розташовується у зібраннях:Випуск 2 (12)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
esprstp_2010_2_23.pdf225.85 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.