Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/20376
Title: Зміст та особливості цінової політики підприємства роздрібної торгівлі
Authors: Власова, Н.О.
Смольнякова, Н.М.
Волосов, А.М.
Keywords: цінова політика;підприємство роздрібної торгівлі;роздрібна торгівля;pricing policy;retail enterprise;retail trade;ценовая политика;предприятие розничной торговли;розничная торговля
Issue Date: 2010
Publisher: Харківський державний університет харчування та торгівлі
Citation: Власова Н. О., Смольнякова Н. М., Волосов А. М. Зміст та особливості цінової політики підприємства роздрібної торгівлі. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2010. Вип. 2(12). С. 141-148.
Abstract: Здійснено узагальнення, систематизацію існуючих підходів до змісту цінової політики підприємства роздрібної торгівлі. Наголошується на необхідності врахування особливостей, притаманних роздрібній торгівлі, під час комплексного дослідження принципів, правил, підходів, методів і цільової спрямованості цінової політики підприємств галузі.
The existent approaches to the essence of retail business enterprise price policy are generalized and systematized. Attention to the necessity of account of retail business features during complex research of principles, rules, approaches, methods and having a special purpose orientation of enterprises price policy of industry is accented.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/20376
Appears in Collections:Випуск 2 (12)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
esprstp_2010_2_23.pdf225.85 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.