Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/20174
Назва: Сучасні стратегії споживання: філософське обґрунтування та методологічний аналіз
Автори: Варипаєв, О.М.
Ключові слова: споживання;стратегії споживання;філософське обґрунтування;методологічний аналіз;consumption;consumption strategies;philosophical justification;methodological analysis;потребление;стратегии потребления;философское обоснование;методологический анализ
Дата публікації: 2011
Видавництво: Харківський державний університет харчування та торгівлі
Бібліографічний опис: Варипаєв О. М. Сучасні стратегії споживання: філософське обґрунтування та методологічний аналіз. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2011. Вип. 1(13). С. 726-735.
Короткий огляд (реферат): Досліджено проблеми формування поведінки споживачів як дій, які вживають люди під час придбання, споживання товарів та послуг, спрямовані на вмотивоване задоволення комплексу потреб, пропонується її обґрунтування як когнітивної, емоційної та фізичної активності, що проявляється людьми при виборі, оплаті й використанні товарів і послуг.
In article problems of formation of behavior of consumers as actions which are made by people during acquisition, consumption of the goods and the services, directed on motivated satisfaction of a complex of requirements are considered. Also its substantiation as cognitive, emotional and physical activity which is shown by people at a choice, payment and use of the goods and services is offered.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/20174
Розташовується у зібраннях:Випуск 1 (13)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
esprstp_2011_1_107.pdf179.38 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.