Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/20149
Название: Маркетингове дослідження поведінки покупців на ринку борошняних кондитерських виробів
Авторы: Жегус, O.B.
Афанасьєва, О.П.
Науменко, К.С.
Ключевые слова: маркетингове дослідження;поведінка;покупці;ринок;борошняні кондитерські вироби;marketing research;behavior;buyers;market;flour confectionery products;маркетинговое исследование;поведение;покупатели;рынок;мучные кондитерские изделия
Дата публикации: 2011
Издательство: Харківський державний університет харчування та торгівлі
Библиографическое описание: Жегус O. B., Афанасьєва О. П., Науменко К. С. Маркетингове дослідження поведінки покупців на ринку борошняних кондитерських виробів. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2011. Вип. 1(13). С. 693-700.
Краткий осмотр (реферат): Подано результати дослідження поведінки споживачів на ринку борошняних кондитерських виробів, здійсненого з метою обґрунтування доцільності виробництва та виведення на ринок нових видів крекерів лікувально-профілактичного призначення.
The results of research on consumer behavior in the market of confectioneries that the implementation in order to study the feasibility of production and marketing of new types of crackers health care setting are considered.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/20149
Располагается в коллекциях:Випуск 1 (13)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
esprstp_2011_1_102.pdf175.15 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.