Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/20149
Title: Маркетингове дослідження поведінки покупців на ринку борошняних кондитерських виробів
Authors: Жегус, O.B.
Афанасьєва, О.П.
Науменко, К.С.
Keywords: маркетингове дослідження;поведінка;покупці;ринок;борошняні кондитерські вироби;marketing research;behavior;buyers;market;flour confectionery products;маркетинговое исследование;поведение;покупатели;рынок;мучные кондитерские изделия
Issue Date: 2011
Publisher: Харківський державний університет харчування та торгівлі
Citation: Жегус O. B., Афанасьєва О. П., Науменко К. С. Маркетингове дослідження поведінки покупців на ринку борошняних кондитерських виробів. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2011. Вип. 1(13). С. 693-700.
Abstract: Подано результати дослідження поведінки споживачів на ринку борошняних кондитерських виробів, здійсненого з метою обґрунтування доцільності виробництва та виведення на ринок нових видів крекерів лікувально-профілактичного призначення.
The results of research on consumer behavior in the market of confectioneries that the implementation in order to study the feasibility of production and marketing of new types of crackers health care setting are considered.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/20149
Appears in Collections:Випуск 1 (13)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
esprstp_2011_1_102.pdf175.15 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.