Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/20147
Назва: Вплив маркетингу на ефективну діяльність підприємств у сучасних умовах
Автори: Артеменко, В.С.
Бубенець, І.Г.
Ключові слова: маркетинг;підприємства;ефективна діяльність підприємств;marketing;enterprises;effective activity of enterprises;маркетинг;предприятия;эффективная деятельность предприятий
Дата публікації: 2011
Видавництво: Харківський державний університет харчування та торгівлі
Бібліографічний опис: Артеменко В. С., Бубенець І. Г. Вплив маркетингу на ефективну діяльність підприємств у сучасних умовах. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2011. Вип. 1(13). С. 689-693.
Короткий огляд (реферат): Розглянуто питання щодо призначення маркетингу як функції управління, визначено основні елементи механізму маркетингового управління інноваційною активністю підприємства.
Guestion is considered about the value of marketing as management function, the basic elements mechanism of marketing management of innovative activity of enterprise are certain.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/20147
Розташовується у зібраннях:Випуск 1 (13)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
esprstp_2011_1_101.pdf151.4 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.