Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/20145
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorДюкарева, Г.І.-
dc.contributor.authorКривошеєва, Н.М.-
dc.contributor.authorБілецька, Я.О.-
dc.date.accessioned2023-01-13T09:30:15Z-
dc.date.available2023-01-13T09:30:15Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationДюкарева Г. І., Кривошеєва Н. М., Білецька Я. О. Дослідження впливу споживчих переваг на формування асортименту зефіру в роздрібній мережі. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2011. Вип. 1(13). С. 674-683.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/20145-
dc.description.abstractРозглянуто стан та тенденції розвитку ринку збивних кондитерських виробів. Досліджено особливості споживацьких вподобань зефіру. Визначено ключові чинники, які впливають на вибір продукту та доцільність формування його асортименту в ритейлі.uk_UA
dc.description.abstractReviewed the status and trends of Rinca whipped pastry. The features of consumer preferences marshmallow. Identifies key factors that influence the product selection and feasibility of the formation of its product range in retail.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарківський державний університет харчування та торгівліuk_UA
dc.subjectспоживчі перевагиuk_UA
dc.subjectасортиментuk_UA
dc.subjectзефірuk_UA
dc.subjectроздрібна мережаuk_UA
dc.subjectдослідженняuk_UA
dc.subjectconsumer preferencesuk_UA
dc.subjectassortmentuk_UA
dc.subjectmarshmallowuk_UA
dc.subjectretail networkuk_UA
dc.subjectresearchuk_UA
dc.subjectпотребительские предпочтенияuk_UA
dc.subjectассортиментuk_UA
dc.subjectзефирuk_UA
dc.subjectрозничная сетьuk_UA
dc.subjectисследованиеuk_UA
dc.titleДослідження впливу споживчих переваг на формування асортименту зефіру в роздрібній мережіuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Випуск 1 (13)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
esprstp_2011_1_99.pdf244.62 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.